Alla inlägg under februari 2009

Av Jonas - 7 februari 2009 13:09

Tillbaks igen då i huset, även denna gång för barnens skull.

Vaeckan som följer är både jobbig och rolig.

Rolig på det sättet att vi både min fru och jag visar sidor till varann som vi inte sett förut.

Kanske finns det en väg ut ur det här..........jag om nån hoppas på det.

Av Jonas - 6 februari 2009 13:03

Hej igen


Efter en vecka hemma igen med familjen, en vecka fyllt av frågor och ovälkommna svar.

Men frågor som min fru måste få ställa och svar jag kanske inte alltid vill ge men jag sitter inte i den sitsen att bestämma det.

Har fått frågan under veckan om hur många gånger jag haft sex med denna kvinna, en gågn svarar jag som är det korrekta antalet.

Dock på frågan om hur många gåmger vi setts så säger jag oxå en!!!

Vilken idiot man är, jag menar hon frågar ju då är det bara att svara men nej inte jag eller.

Till slut kommer det fram att vi setts en gång till, dock EJ ett sexuellt möte men ändå min fru känner sig ytterligare en gång sviken.

Det kan jag fatta, docj hur pass sviken hon känner sig.


Utkastad igen då................

Av Jonas - 1 februari 2009 13:01

Hejsan


Vad glad jag blev, efter 5 långa dagar och många sms och telefonsamtal

kommer vi överens om att jag ska komma hem.

Mest för barnens skull, men kanske för oss oxå känner framförallt jag.

En av dom bästa dagarna i mitt liv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards